ماشین ظرفشویی صنعتی
نوشته شده توسط : ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی:

از آنجا که یک ماشین ظرفشویی صنعتی اتوماتیک هنگام تمیز کردن ظرف ها دائماً آب گرم و صابون را از درون خود جابجا می کند ، به راحتی می توان از این واقعیت غافل شد که هر چند وقت یکبار نیز به تمیزکاری اختصاصی نیاز دارد. مانند سایر وسایلی که مرتباً استفاده می شوند ، شما می خواهید ماشین ظرفشویی صنعتی عملکرد مطلوبی داشته باشد و تا آنجا که ممکن است دوام داشته باشد و یک نظافت ماهانه به شما اطمینان می دهد. تمیز کردن منظم ماهانه را می توان با یک برس نرم و موی معمولی که در خانه دارید ، انجام داد: سرکه سفید مقطر ، و جوش شیرین. سالی یک یا دو بار تمیزترین جزئیات را به دستگاه بدهید ، که به چند مورد دیگر نیاز دارد.

پیروی از این روش ساده به صورت ماهانه باعث می شود ماشین ظرفشویی صنعتی به طور موثری تمیز شود و ممکن است نیاز به تمیزکاری شدیدتر را از بین ببرد. چگونه قابلمه ها را با جوش شیرین تمیز کنید

رک پایین را بیرون آورده و صافی زهکشی را در قسمت داخلی قسمت ماشین ظرفشویی صنعتی بررسی کنید. هرگونه مواد غذایی ، برچسب های کاغذی یا اشیا کوچک را که ممکن است در سوراخ ها مسدود شود بردارید. با استفاده از یک برس موی نرم و آغشته به سرکه ، هر آنچه واقعاً گیر کرده است را از بین ببرید. رک پایین را تعویض کنید.

یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی را با یک فنجان سرکه سفید مقطر پر کنید و ظرف باز را روی قفسه بالای ماشین ظرفشویی صنعتی قرار دهید. چرخه شستشوی منظم را انجام دهید. برای صرفه جویی در هزینه های انرژی می توانید چرخه خشک شدن را حذف کنید.

با ماشین ظرفشویی صنعتی شروع کنید. در صورت امکان ، رک های بالا و پایین را جدا کنید تا به بازوهای اسپری آب دسترسی بیشتری داشته باشید. هر بازوی اسپری سوراخ های کوچکی دارد که آب را در ماشین ظرفشویی صنعتی توزیع می کند و این سوراخ ها می توانند با مواد معدنی آب سخت یا حتی تکه های مواد غذایی مسدود شوند. اگر سوراخ ها مسدود شده باشد ، ممکن است آب به سطوح ظروف شما نرسد و آنها را آلوده نکند. نوک سیم را در هر سوراخ قرار دهید تا آوار از بین برود.

چند بار باید ماشین ظرفشویی صنعتی را تمیز کنم؟

یک تمیز کردن عمیق از جمله شستشوی قلیایی و اسکراب تله را تخلیه کنید هر ماه شما باید هفته ای یک بار صفحه و کنترل ها را پاک کنید. با این اوصاف ، اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی صنعتی بوی خوش ، کپک زده یا تمیز نیست و این کار را معمولاً انجام نمی دهد ، وقت آن است که دستکش های لاستیکی را بپوشانید و داخل آن شوید.

کاربرد ماشین ظرفشویی صنعتی:

ماشین ظرفشویی صنعتی موثر در فضای آشپزخانه حرفه ای و تجاری برای حفظ استانداردهای بالا کاملاً ضروری است. آنها بخش مهمی از فرایند تمیز کردن ، ضروری برای اقدامات بهداشتی و جنبه حیاتی سلامت و ایمنی هستند.

ماشین ظرفشویی صنعتی مانند آنهایی که ما در کاترکیپ ذخیره می کنیم به خصوص بهداشتی و ایمنی دارند زیرا ظرف ها ، بشقاب ها و تجهیزات را در دمای فوق العاده بالا می شستند. این باکتری ها را از بین می برد ، هر چیزی را که تمیز می شود عقیم می کند و به اطمینان از بالاترین استانداردهای بهداشت آشپزخانه کمک می کند.

یک ماشین ظرفشویی صنعتی که می توانید به آن اعتماد کنید ، نه تنها در آشپزخانه تمیزتر و ایمن تر است ، بلکه می تواند قسمت مهمی از کارایی و خدمات روان باشد. اینکه به چه سرعت می توانید وسایل و تجهیزات خود را تمیز و استفاده مجدد کنید ، بر سرعت و کیفیت خدمات شما تأثیر می گذارد.

به همین دلیل ما مجموعه ای از ماشین ظرفشویی صنعتی فوق العاده قابل اعتماد و با کیفیت بالا را ارائه می دهیم که مطابق با استانداردهای حرفه ای بالا ساخته شده اند.

تمام موجودی ماشین ظرفشویی صنعتی ما توسط متخصصین آموزش دیده کاملاً آزمایش و نوسازی شده است تا اطمینان حاصل شود که بهترین قیمت و خدمات را بدون هیچ گونه مصالحه در کیفیت دریافت می کنید.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگيريد. 4283-4437-021

 





:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: